Postavte se novým výzvám. Prozkoumejte fantastickou přírodu. Dělejte všechny věci, které jste vždycky chtěli udělat. S drsně a svalnatě vyhlížejícím Foresterem, který ve vás vyvolá touhu po dobrodružství, je to snadné. Užívejte si všechna svá outdoorová dobrodružství a buďte přitom se svojí posádkou v a prosté pohodě, komfortu a bezpečí.
Motor boxer, neboli plochý motor s protiběžnými písty, se vyznačuje perfektní vyvážeností a nízkými vibracemi - písty se ve válcích pohybují proti sobě a tím vibrace vzájemně ruší. Subaru je motoru SUBARU BOXER věrné již více než 50 let a používá ho ve svých vozech z důvodu jeho zřetelných předností proti ostatním typům motorů, dlouhé životnosti a spolehlivé výkonnosti.
Soustava SUBARU e-BOXER kombinuje zážehový motor SUBARU BOXER o objemu 2,0 litru s elektromotorem. Automaticky reguluje souhru obou motorů a využívání jejich výkonu podle aktuální jízdní situace a požadavků řidiče. Výsledkem je nízká hlučnost, plynulý projev, hospodárnost i dynamika. Plochá koncepce s uložením v podélné ose vozu snižuje těžiště celého vozu a společně se symetrickým pohonem všech kol Symmetrical AWD přináší mimořádnou stabilitu a obratnost.
Symetrický pohon všech kol AWD vozů Subaru distribuuje točivý moment na všechna kola, čímž zlepšuje trakci na mokrých a kluzkých površích. Pro řešení Subaru je typické jeho symetrické uspořádání v podélné ose vozu, které je spolu s nízkým těžištěm přínosem pro větší stabilitu a bezpečnější jízdní projev.
Převodovka Lineartronic se prostřednictvím plynulé změny převodového poměru dokáže přizpůsobit každé situaci a neustále udržovat motor v nejefektivnějších otáčkách prohospodárnou a hladkou akceleraci, dostatečný jízdní výkon a nižší spotřebu paliva. Převodovka je spojená se systémem aktivního rozdělování točivého momentu AWD. Točivý moment se mezi přední a zadní nápravu rozděluje aktivně a v reálném čase, a tedy v závislosti na aktuálních trakčních podmínkách.
Na různých typech povrchů zajistí průchodnost a bezpečnost jedno ze dvou nastavení režimu X-MODE – „DIRT/SNOW“ nebo „D.SNOW/MUD“ (prach/sníh nebo hluboký sníh/bláto). Celý systém prošel úpravou, takže nově se ve vyšších rychlostech nevypíná, ale zůstává v pohotovosti, aby se při následném zpomalení opět automaticky aktivoval. Tím se řidič může více soustředit na jízdu a nemusí se o činnost tohoto systému starat. Funkce kontrolovaného sjíždění příkrých svahů Hill Descent Control dokáže i v příkrých sjezdech udržovat stálou bezpečnou rychlost, což je další vlastnost, která zvyšuje klid na palubě i v náročných terénních situacích.
Pro vyvážený projev z hlediska plynulosti a hospodárnosti zvolte režim Intelligent, naopak pro okamžitou a lineární odezvu na pohyby plynu s účinným využíváním točivého momentu pro akceleraci z jakékoliv rychlosti zvolte režim Sport. Navíc funkce řazení převodovky e-Active Shift Control zajistí při sportovní jízdě vždy správné otáčky pro maximální využití potenciálu motoru.
Systém EyeSight, kompletně přepracovaný a vybavený řadou nových a pokročilých funkcí, poskytuje řidičům ještě větší klid na cestách. Došlo ke zdokonalení celého systému, tedy jak jeho hardwaru s nově umístěnými kamerami a vyšším výpočetním výkonem, tak softwaru a jeho schopnosti rozpoznávat objekty a aktivovat jednotlivé systémy vozu. Výsledkem je více bezpečí i komfortu v širším spektru jízdních situací.
DMS (Driver Monitoring System) je nejmodernější bezpečnostní systém sledující únavu nebo nedostatečnou pozornost řidiče pomocí speciální kamery a odpovídajícího softwaru hlídajících jeho obličej. Systém dokáže rozpoznat až pět předem zaregistrovaných řidičů a podle nich připraví jejich oblíbené nastavení různých komfortních a asistenčních funkcí. Tím se vůz každému registrovanému řidiči automaticky přizpůsobí.
Podělte se, prosím, se mnou o své zkušenosti a připomínky k našim službám i pracovníkům Emil Frey ČR, s nimiž jste přišli do kontaktu. Vaše názory jsou pro mne velmi důležité a podnětné.
Dopis k mým rukám můžete proto napsat na tomto odkazu: pište řediteli.