Emil Frey ČR Emil Frey  >  Suzuki  >  Prodávané modely  >  Nový Suzuki Jimny N1

Nový Suzuki Jimny N1 - Jen já a Jimny

Připraven ovládnout divočinu

Jimny se může vydat tam, kam si ostatní auta netroufnou. Je totiž navržen tak, aby si poradil i s tím nejdrsnějším terénem a nejnáročnějšími povětrnostními podmínkami. Vydejte se do přírody, nebojte se dobrodružství, objevujte.

Výbava Suzuki Jimny
Emil Frey Suzuki Jimny Emil Frey Suzuki Jimny
  • AllGrip PRO 4×4
  • LED světlomety s ostřikovači
  • Nový motor 1,5 l
  • Asistent rozjezdu do kopce (HHC)
  • Asistent sjíždění svahů (HDC)
  • Elektronická uzávěrka diferenciálu (BLSD)
  • Praktická schránka v zavazadlovém prostoru
  • Pevný žebřinový rám
  • Tuhá náprava v 3ramenném závěsu s vinutými pružinami
  • Systém nouzového brzdění (DSBS – Dual Sensor Brake Support)
  • Systém sledování únavy řidiče
  • Varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu
  • Systém rozpoznávání dopravních značek
  • Bezpečnostní systém E-Call
Zaměřeno na to, co je podstatné

Uvnitř Jimnyho není nic, co by Vás rozptylovalo při řízení. Stylově pojatý černý interiér je decentní a přitom vypadá atraktivně. Všechny ovladače jsou navrženy pro snadnou a jednoduchou obsluhu, kterou hravě zvládnete, i když si nasadíte pracovní rukavice.

Emil Frey Suzuki Jimny
Pevný žebřinový rám

Už od první generace z roku 1970 Jimny spoléhá na žebřinový rám, který je základním předpokladem odolnosti při dlouhodobém využívání vozu v terénu. V nejnovější generaci je rám vyztužen dvěma přídavnými příčkami a výztuhou ve tvaru X.

Tuhá náprava v 3ramenném závěsu s vinutými pružinami

Pro terénní vůz neexistuje lepší řešení. Tuhé nápravy vpředu i vzadu poskytují Jimnymu špičkovou trakci na nejrůznějších druzích povrchu. Když je kolo na jedné straně při přejezdu překážky tlačeno nahoru, tuhá náprava přirozenou cestou zajistí přitlačení kola na druhé straně směrem dolů. To zvyšuje schopnost pneumatik přenášet v náročném terénu hnací sílu od motoru.

Pohon všech kol 4×4 s přídavnou redukční převodovkou

Systém AllGrip PRO umožňuje podle konkrétní situace, od jízdy na vozovce po terén, jednoduše zvolit způsob fungování pohonu všech kol. Režim 4L je stálý pohon všech kol s redukčním převodem a je určen do nejnáročnějších podmínek. Poskytuje maximální trakci a největší sílu na kolech. Do lehčího terénu a pro jízdu vyšší rychlostí je vhodný režim 4H – přední a zadní kola jsou roztáčena vyšší rychlostí a redukční převod není aktivní. Na zpevněné cesty je určen režim 2H (pohon zadních kol) snižující spotřebu i hluk.

Elektronická uzávěrka diferenciálu (BLSD)

Projet blátem nebo sněhem nebylo nikdy snadnější. Pokud se na kluzkém povrchu začne protáčet některé z kol, automatické zásahy systému ESP zajistí, aby se síla od motoru dostala na ta kola, která Vás mohou táhnout dál. Díky přibrzďování protáčejících se kol Jimny snadno zvládne i ty nejnáročnější podmínky.

Emil Frey Suzuki Jimny
Velkorysé nájezdové úhly a světlá výška

Štědré nájezdové úhly a co největší volný prostor pod karoserií jsou nejlepším způsobem, jak vytěžit z terénních schopností vozu maximum. Tyto vylepšené parametry – vzhledem k předchozí generaci – pomáhají překonávat ostré překážky bez rizika poškození nárazníků nebo karoserie.

Motor 1,5 l: Síla pro Vaše nevšední cesty

Jimny má síly vždycky dost. Jeho robustní atmosférický čtyřválcový motor o objemu 1,5 litru poskytuje vysoký točivý moment napříč širokým spektrem otáček. Protože je malý a lehký, dosahuje také nízké spotřeby paliva. Je spojen s pětistupňovou manuální převodovkou.

Automatická signalizace při nouzovém brzdění (Emergency Stop Signal)

Při náhlém sešlápnutí brzdového pedálu v rychlostech nad 55 km/h se kromě brzdových světel samočinně aktivuje také výstražná funkce směrovek, aby byli na nebezpečí upozorněni řidiči dalších vozidel.

Bezpečnostní systém E-Call

V případě, že by se Jimny stal účastníkem nehody, bezpečnostní systém automaticky informuje záchranné složky odesláním zprávy s přesnou polohou vozu.

Suzuki Jimny N1 - videa o modelu a technologiích

Suzuki Jimny N1 - recenze o modelu a technologiích

Suzuki Jimny čeká zásadní změna. Díky ní se má opět ve velkém prodávat v Evropě 10. 6. 2021, www.auto.cz Suzuki Jimny čeká zásadní změna. Díky ní se má opět ve velkém prodávat v Evropě Populární Suzuki Jimny kvůli emisním normám na čas přerušilo své evropské prodeje. Letos se vrátil v užitkové formě, do budoucna ho ale čeká další úprava, pro návrat k plnohodnotnému prodeji... přečíst celý článek
Test Suzuki Jimny 1.5 VVT 5MT 4×4 AllGrip 22. 5. 2020, www.autojournal.cz Test Suzuki Jimny 1.5 VVT 5MT 4×4 AllGrip Suzuki přišlo s něčím, co na trhu nemá obdoby a dokáže zaujmout rozličné skupiny zákazníků. Dá se využít jako stylovka do města, ale se svými offroadovými vlastnostmi poslouží, stejně jako jeho předchůdci, jako dokonalý terénní pracant. přečíst celý článek

Suzuki – prodávané modely

Pište řediteli

Podělte se, prosím, se mnou o své zkušenosti a připomínky k našim službám i pracovníkům Emil Frey ČR, s nimiž jste přišli do kontaktu. Vaše názory jsou pro mne velmi důležité a podnětné.

Dopis k mým rukám můžete proto napsat na tomto odkazu: pište řediteli.

Facebook Emil Frey ČR: Suzuki, Jimny, N1, SUV, off road Instagram Emil Frey ČR:Suzuki, Jimny, N1, SUV, off road
Emil Frey ČR:Suzuki, Jimny, N1, SUV, off road Copyright © 2019-2021 Emil Frey
Všechna práva vyhrazena
Created by UpFront
zpět nahoru ∧