Objednat zkušební jízdu
Operativní leasing KIA

Oscarový Robert De Niro tváří vozu e-Niro

9.10.2018

Populární hereckou ikonu Roberta De Nira a model Kia e-Niro už nepojí jen podobnost jmen. De Niro se totiž stává oficiální tváří celosvětové propagační kampaně spojené s novým elektromobilem z jihokorejské stáje. K představení spolupráce a samotného vozu došlo 3. října 2018 na autosalonu v Paříži.

První elektrický crossover Kia

Vůz Kia e-Niro je novinkovým elektrickým crossoverem, jehož evropský prodej započne na sklonku roku 2018. Představuje divokou kartu, která si klade za cíl přesvědčit všechny, kteří z jakéhokoliv praktického důvodu odolával nákupu elektromobilu. Jeho dojezd uchvacuje. E-Niro zvládne až 485 km na jedno dobití, ve městě se pak dostává až k 615 km. Vedle dalekému dosahu se pyšní nulovou produkcí emisí a všemi prvky praktičnosti charakteristickými pro crossovery. Po uvedení na trh se stane jedním z nejschopnějších automobilů na vozovkách.

Lithium-iont polymerová baterie e-Nira má zvýšenou kapacitu na 64 kWh, případně 39,2 kWh pro dojezd až 312 km s nulovými emisemi. 64kWh akumulátor se při napojení k rychlodobíjecí stanici s výkonem 100 kW dokáže nabít na 80 % už za neuvěřitelných 54 minut.

Nový elektromobil Kia e-Niro

De Niro dává tvář modelu e-Niro

Hravé spojení vozu a jeho ambasadora není náhodné. Robert De Niro vyčnívá svou nenapodobitelnou osobností, charismatem, smyslem pro humor. Tyto vlastnosti dokonale korespondují s povahou e-Nira – jedinečný dojezd, vysoká úroveň technologií uvnitř vozu a špičkový infotainment. A tak, jak je nezaměnitelná tvář De Nira, je osobitý rovněž design modelu e-Niro.

Viceprezident pro marketing a produktové plánování Kia Motors Europe Artur Martins ke spolupráci říká: „Komunikační plán modelu e-Niro bude velmi specifický, stejně jako vůz samotný. Reklama se zaměří na jedinečné bavičské schopnosti Roberta De Niro, který touto formou seznámí veřejnost s vlastnostmi e-Nira – vozu, který překonává mnohé překážky bránící v pořízení elektromobilu – a to způsobem, jakým to dokáže jen málokdo.”

Kampaň bude zahrnovat aktivity v oblasti online, televizní i tištěné reklamy. K jejímu spuštění dojde už v listopadu.

Zpět do výpisu článků